Гімназія "ПРОСВІТ"

Лубенської міської ради

Лубенського району Полтавської області

  • ПРО ГІМНАЗІЮ
    • Публічна інформація
    • Історія Гімназії "ПРОСВІТ"
    • Адміністрація
    • Педагогічний колектив
    • Новини
  • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ
  • ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
    • Завдання
  • ОСВІТЯНАМ
  • УЧНЯМ
  • БАТЬКАМ
  • ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА
    • Всеукраїнська програма ментального здоров'я за ініціативою Олени Зеленської
  • ГАЗЕТА "ТРЕТЯ ПАРАЛЕЛЬ"
    • 2024
      • Січень
      • Квітень
      • Травень
      • Травень-спецвипуск
      • Червень
      • Липень
      • Серпень
      • Вересень
      • Жовтень
      • Листопад
      • Грудень
    • 2025
      • Січень
      • Лютий
      • Березень
      • Квітень
  • КОНТАКТИ
  • IDEA-БАНК УЧИТЕЛЯ
    • Маленькі великі ідеї( початкова школа)
    • Природничий простір (біологія, географія, екологія, природознавство)
      • Біологія
      • Географія
      • Екологія
      • Природознавство
    • Креативна майстерня (образотворче мистецтво, музика, трудове навчання, мистецтво)
      • Образотворче мистецтво
      • Музика
      • Трудове навчання
      • Мистецтво
    • Здоров'я та гармонія (фізична культура, основи здоров'я, психологія)
      • Фізична культура
      • Основи здоров'я
      • Психологія
    • STEM-ідеї (математика, фізика, хімія, інформатика, технології)
      • Математика
      • Фізика
      • Хімія
      • Інформатика
      • Технології
    • Гуманітарна скарбничка (українська мова, література,іноземні мови, історія, основи правознавства)
      • Українська мова
      • Література
      • Іноземні мови
      • Історія
      • Основи правознавства
  • ПРО ГІМНАЗІЮ
    • Публічна інформація
    • Історія Гімназії "ПРОСВІТ"
    • Адміністрація
    • Педагогічний колектив
    • Новини
  • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ
  • ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
    • Завдання
  • ОСВІТЯНАМ
  • УЧНЯМ
  • БАТЬКАМ
  • ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА
    • Всеукраїнська програма ментального здоров'я за ініціативою Олени Зеленської
  • ГАЗЕТА "ТРЕТЯ ПАРАЛЕЛЬ"
    • 2024
      • Січень
      • Квітень
      • Травень
      • Травень-спецвипуск
      • Червень
      • Липень
      • Серпень
      • Вересень
      • Жовтень
      • Листопад
      • Грудень
    • 2025
      • Січень
      • Лютий
      • Березень
      • Квітень
  • КОНТАКТИ
  • IDEA-БАНК УЧИТЕЛЯ
    • Маленькі великі ідеї( початкова школа)
    • Природничий простір (біологія, географія, екологія, природознавство)
      • Біологія
      • Географія
      • Екологія
      • Природознавство
    • Креативна майстерня (образотворче мистецтво, музика, трудове навчання, мистецтво)
      • Образотворче мистецтво
      • Музика
      • Трудове навчання
      • Мистецтво
    • Здоров'я та гармонія (фізична культура, основи здоров'я, психологія)
      • Фізична культура
      • Основи здоров'я
      • Психологія
    • STEM-ідеї (математика, фізика, хімія, інформатика, технології)
      • Математика
      • Фізика
      • Хімія
      • Інформатика
      • Технології
    • Гуманітарна скарбничка (українська мова, література,іноземні мови, історія, основи правознавства)
      • Українська мова
      • Література
      • Іноземні мови
      • Історія
      • Основи правознавства
    Главная

    Урок з розвитку ненасильницького спілкування " Територія миру".

    Урок з розвитку ненасильницького спілкування " Територія миру".
    З метою формування усвідомлення небезпеки участі молоді у війнах, вироблення критичного мислення щодо пропаганди та маніпуляцій, усвідомлення важливості миру та захисту прав дитини з учнями 7 класу була проведена бесіда " "Територія миру. Війна і молодь: як не стати інструментом в чужих руках". Питання які були винесені для обговорення стосувались розуміння " військового конфлікту", основних причин та наслідків таких дій.
    По завершенню заходу гімназистам були надані рекомендації :
    1.Бути обережними з інформацією:
    не довіряти всьому, що публікується в соцмережах, перевіряти джерела,
    уникати груп і чатів, які закликають до насильства або воєнних дій,
    пам’ятати, що пропаганда часто приваблює молодь романтизованими образами війни.
    2.Не піддаватися маніпуляціям:
    якщо хтось переконує вас, що участь у війні — це «героїчно» або «єдиний шлях», подумайте про наслідки,
    не дозволяйте дорослим чи ровесникам тиснути на вас,
    підтримуйте зв’язок із родиною та довіреними людьми.
    3.Уникати ризикованих ситуацій:
    не брати участі в незаконних зборах, які можуть мати зв’язки з воєнізованими угрупованнями,
    не підписувати жодних документів без розуміння їх змісту та без консультації з дорослими,
    якщо вас змушують чи примушують, звертайтеся до правоохоронців або організацій, що допомагають молоді.
    4.Дбати про свою освіту та майбутнє:
    освіта дає можливість будувати мирне життя і уникати небезпечних ситуацій,
    займайтеся спортом, творчістю, волонтерством — це відволікає від небезпечних впливів.
    5.Знати та дотримуватись прав:
    діти та підлітки не можуть бути примусово залучені до війни — це воєнний злочин,
    у разі загрози звертатися до правозахисних організацій або державних служб підтримки дітей.
    Пам'ятайте життя та майбутнє безцінні. Не давайте нікому маніпулювати вами та втягувати у небезпечні ситуації.
    Практичний психолог Юлія Карпенко
    Гімназія "ПРОСВІТ" ЛМР УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДСЯО у Полтавській обл
    flexsmm.comSetup.ru: Создай и раскрути свой сайт бесплатно
    © prosvit.co.ua